.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حمله‌های ویروس آنفلوآنزا در مازندران
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت فردی گفت: حمله‌های ویروس آنفلوآنزا در مازندران تقریبا تمام شده است.

به گزارش شمال نیوز:فرهنگ بابامحمودی امروز درباره آخرین وضعیت بیماری آنفلوآنزا N1H1 در مازندران اظهار کرد: حمله‌های ویروس آنفلوآنزا تقریبا تمام شده و الان به صورت تک موردی مراجعاتی داریم که قابل قبول است.

وی با بیان اینکه تا پایان زمستان احتمال ابتلا به آنفلوآنزا وجود دارد، گفت: انواع شدید بیماری را شاهد نیستیم و در حال حاضر نوع خفیف بیماری را مشاهده می‌کنیم.

مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تنها کار ما پیشگیری است، افزود: افراد به‌ویژه گروه‌های پرخطر با مشاهده علائم بیماری در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کنند.

بابامحمودی با تاکید بر اینکه تا پایان فصل سرما همچنان مردم تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی به‌ویژه شست‎وشوی مرتب دست‎ها، استراحت در منزل و مراجعه به پزشک در صورت مشاهده علائم از جمله مسائلی است که افراد باید توجه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه ویروس آنفلوآنزا برای افراد سالم که هیچ‌گونه نارسایی ندارند مشکلی ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد: گروه در معرض خطر بیماران ریوی، کلیوی، قلبی، زنان باردار، تالاسمی، دیالیز و سالمندان هستند که حتما باید با مراجعه به بیمارستان اقدامات درمانی لازم را انجام دهند.

مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان یادآور شد: همواره با آغاز فصل سرما بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا ممکن است در جامعه شیوع پیدا کند که لازم است افراد رعایت توصیه‌های بهداشتی به‌ویژه شست‌وشوی مرتب دست‌ها را مورد توجه قرار دهند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.